Issued: 11 / 2023
Publisher: Univerzita Karlova, Filozofická fakulta
ISSN: 2336-6680
221 pages
Úvodník/ Editorial
red, p. 7-12 |
|
|
Studies
Canons and Their Questioning, Canons and Their Fading: Some Personal Remarks on the Development of the Teaching of Literary History
Anna Artwińska – Matteo Colombi, p. 15-48 |
|
|
|
Rozvíjení textových kompetencí metodami tvůrčího psaní
Zbyněk Fišer, p. 49-66 |
|
|
|
Nezůstat vně zpěvu. O dvou způsobech čtení básní a jejich místě v didaktice poezie
Eliška D. Härtelová, p. 67-78 |
|
|
|
Literary Theory and Literature Education in Finnish Upper Secondary School: A Historical Survey
Aino Mäkikalli, p. 79-94 |
|
|
|
Shared Experience of Reading Literature with Adult Language Learners
Viola Parente-Čapková, p. 95-111 |
|
|
|
Bruncvík se chápe slova. Marginálie k didaktickému využití hrdinů středověké literatury
Vendula Rejzlová — Matouš Jaluška, p. 112-128 |
|
|
|
Sketches
Škola ožuvavců
Václav Vaněk, p. 131-144 |
|
|
Proměna anglofonních studií v přípravě učitelů anglického jazyka
Gabriela Klečková — Justin Quinn, p. 145-156 |
|
|
Retrospective I
Pedagogem na Minervě
Libuše Heczková, p. 159-161 |
|
|
Z dílny Minerviny
Josef Ogoun, p. 162-165 |
|
|
Retrospective II
Jan Mukařovský ke koncepčním otázkám výuky literatury
Andrea Králíková, p. 169-172 |
|
|
Poetika jako základ literární výchovy na střední škole
Jan Mukařovský, p. 173-180 |
|
|
Critical Views
Milan Kundera trochu jinak
Alessandro Catalano, p. 183-186 |
|
|
Amonit a živoucí umění
Radim Šíp, p. 187-192 |
|
|
Co je nové „zinaření“ a jak se má k tomu starému?
Karel Šima, p. 193-197 |
|
|
Mezery a světy, ve kterých (ne)žijeme
Martin Kaplický, p. 198-203 |
|
|
Translation
Mezi rozmanitostí a závazností. Jak zacházet s relativností interpretace na příkladu zadání úlohy „Interpretujte literární text“
Juliane Köster, p. 207-221 |
|
|